22.12.2012 OTWARCIE SERCA JESUS SANANDA

Jesus Sananda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.12.2012 OTWARCIE SERCA. JESUS SANANDA (live) (+istotna errata 16:43!)

 

W dniu wczorajszym, 21 grudnia 2012 roku w Wiedniu o godz. 18 odbyło się Czytanie Światła LIVE. W jego trakcie zostały odebrane 3 Przekazy ze Światła: 2 od Jesusa Sananda oraz 1 od Jana Chrzciciela. Z powodu ważności/pilności I części Przekazu ze Światła Team Lichtweltverag zareagował natychmiast publikując go już dziś w nocy. Jest to wyjątkowo ważne, ponieważ po raz PIERWSZY od 2 lat spotkaliśmy się z tym, aby publikacja materiałów Czytania Światła miała miejsce jeszcze tej samej nocy, zaledwie kilka godzin po odebraniu. Dlatego i my zdecydowaliśmy się natychmiast przetłumaczyć go dla Ciebie. Team TERRA.

(!) UWAGA, WAŻNE ZANIM WYMÓWISZ PROŚBĘ OTWARCIA SERCA:
1. miej świadomość iż TO Otwieranie Serca różni się od dotychczasowych Otwarć Serca tym, że nie może być przez NIKOGO i przez NIC odwołane;
2. bezpośrednio po wymówieniu należy pozostać  w Ciszy, spokoju, siedząc lub leżąc przez parę minut, poddając się napływającym Energiom. Te wymagania podyktował sam Mistrz Jesus Sananda;
W Miłości i Świetle – Sherina & Shogun.

 

 

Jesus Sananda

 

 

Moje Dzieci,

 

Ja Jestem pośród Was – Ciałem i całą Duszą.
Ja przynoszę Wam Prezenty które są wyjątkowe
i których długo oczekiwaliście.

Zaprawdę, grunt został na to przygotowany przez Was,
przez tych którzy podążali za JESUSEM, przez tych
którzy uwewnętrznili JESUSA CHRYSTUSA i przez tych,
którzy z dala od wszelkich Dogmatów postrzegli
JESUSA SANANDA jako Wibrację Miłości i Światła
we wszystkich Światach i dźwigali go w swoich Sercach.

Istnieje tylko jedna przyczyna
która przyciągnęła mnie ponownie i całkowicie,
sama z siebie, na ten Świat:

Dotarło do mnie wołanie Ludzi i Bóg Ojciec
zesłał mnie ponownie, abyśmy wspólnie ukończyli
Pracę wielu Cykli Życia.
Z nieskończoną lekkością zacząłem Podróż w Materię,
stoję teraz na stabilnym gruncie Ziemi
i zakotwiczam Miłość naszej Pra-Matki Życia
w Sercach Ludzi.

To co dotychczas zastrzeżonym było dla niewielu,
teraz dla wielu jest dane.

Tym, którzy budują i odziedziczają Nowy Świat
na dobrze nawiezionym i przygotowanym gruncie
Ludzkiego Bytu. I to jest wielu, pomimo tego że
licząc miarą liczby mieszkańców Świata jest to
zdecydowanie mniejszy Zastęp Ludzkich Dusz.

Dla Was ukochani zaczął się teraz czas
w którym Świadomość Chrystusowa posiada
Wszechwładzę w Waszych Sercach.

Dziś możecie się podnieść do Świetlistych
Wysokości a pomimo tego pozostać mocno
zakotwiczonym w gruncie Ziemi.
Energia Istoty pozostaje utrzymana między
Niebem a Ziemią i jeśli prowadzenie przejmuje
Świadomość Chrystusowa  to nie są możliwe żadne
odstępstwa od Ziemi, żadne wyrzekanie się
Niebiańskiej Rzeczywistości.

Równowaga, Szczęście, Pokój, Cisza i Radość
– przyniosą ekscytujący Prąd Wszech-Miłości
do Waszego Serca.

To, co zaczęło się w Lemurii, co miało swoją
kontynuację na Atlantydzie i to co doświadczyło
potem nagłego przerwania, zostanie teraz
ponownie ożywione i przywrócone Ludzkości:

CAŁKOWITY SPOSÓB DZIAŁANIA ŚWIADOMOŚCI
CHRYSTUSOWEJ W CODZIENNOŚCI KAŻDEGO CZŁOWIEKA
KTÓRY SAM SIEBIE I SWOJE ŻYCIE PRZEKAZAŁ
I POŚWIĘCIŁ CAŁKOWICIE BOGU.

Z tym pierwszym Prezentem który mogę Wam
TERAZ przekazać na Przełom Czasów
zapraszam Was do cichego i szczegółowego
obserwowania Waszego JEST-Stanu.

Waszą Wolną Wolą sprawdźcie ponownie
czy chcecie wejść w Boga, wejść w Wasze Serce
poprzez mobilizację Świadomości Chrystusowej.
Po raz kolejny należy być świadomym i spojrzeć
na wszystko przez lupę
Siły Rozróżniania i Decydowania
abyście mogli wyciągnąć całościowe wnioski
i dokonać prawidłowych Przyporządkowań.

Kto odda się mnie, oddaje się samemu sobie
i oddaje wszystko co nienaturalne, co trzyma się
jeszcze na sobie.
Czy jesteś gotów/gotowa? Tak, więc chodź.

Otwarcie Serca:

JA (podaj tutaj swoje imię i nazwisko)
SIŁĄ MOJEJ ŚWIADOMEJ I NIEODWOŁALNEJ DECYZJI
PROSZĘ JESUSA SANANDA
O ROZNIECENIE ŚWIADOMOŚCI CHRYSTUSOWEJ
W MOIM SERCU.

JA JESTEM MIŁOŚCIĄ,
JA JESTEM DROGĄ,
JA JESTEM ŻYCIEM.
JESUS CHRYSTUS JEST MOIM ŚWIADKIEM
ŻE JA POWRACAM WE WSPANIAŁOŚĆ BOGA.

AMEN.

Pozostańcie w Ciszy, siedząc albo leżąc,
dopuśćcie to Otwieranie Serca które różni
się tym od dotychczasowych Otwarć Serca,
że nie może być przez nikogo i przez nic odwołane.

Droga do Światła stoi przed Ludzkością,
ukończona zostanie wielka liczba Dusz Ludzkich.
Słowo Boga stało się Ciałem i temu
zostanie udzielona pomoc na wszystkich
Poziomach tego Świata aż do ostatecznego
przebicia się.

Ja trzymam moją chroniącą dłoń nad tym Światem,
lecz Wy pozostaniecie moimi wiernymi Towarzyszami
na Drodze, aż do Końca, abyśmy mogli uczynić
Nowy Początek.

Miłość Boga jest Wszechobecna
albowiem moje Serce niesie ten Promień
bez ustanku do wszystkich Ludzi.

W Miłości którą Jestem

JESUS SANANDA

//To jest I część z Przesłań które zostały przekazane podczas
Czytania Światła LIVE 21 grudnia 2012 roku w Wiedniu (Austria)//

Skomentuj

AN KANA TE – LITTLE GRANDMOTHER – Kiesha Crowther

