Matka Ziemia

 

Matka Ziemia – Mother Earth – dLiadanc & Anuna.

Opublikowano 1 gru 2012
Matka Ziemia – Mother Earth
autor: dLiadanc
http://pixywillowmusings.blogspot.de/2011/07/earth-mother-by-dliadanc.html
muzyka: Anuna
video:
tłumaczenie PL: BoogyAgent007
wersja PL: team TERRA

Możesz przeczytać ten wiersz teraz jak leci .. ,ale o wiele więcej wrażeń i nowych wyobrażeń da czytanie z filmu …gdzie feria kolorów obrazów zmusza od radosnego relaksu ,a gra słów wzmacnia smak tej uczty.

Matka Ziemia – Mother Earth
autor: dLiadanc
Nie jestem taka jak myślisz.
Całe życie by minęło a Ty
Wciąż byś nie zrozumiał.
Ja Jestem w porannej rosie trawy.
Ja Jestem w szorstkości starego dębu
Ja Jestem w wietrze trącającym starożytne sosny
Ja Jestem w najłagodniejszym dotyku i najgłębszym objęciu.
Jestem uchwycona w momencie i zagubiona w chwili.
Możesz szukać wiecznie i nigdy mnie nie znaleźć.
Możesz spojrzeć w górę i dostrzec jak wpatruję się w ciebie złotymi oczyma sowy.
Możesz mnie dotknąć w najgłębszych rzekach i czuć mą obecność w najciemniejszych zakątkach lasu.
Nigdy jednak nie ujrzysz mnie przed sobą,
gdyż jestem cieniem który wiecznie się przemieszcza.
Jestem lamentem starożytnych wiatrów
Oraz płaczem samotnego kruka.
Jestem cierpieniem pływów i tęsknotą fal.
Jestem deszczem który pada na twą twarz
I szepcze za późno.
Jestem dźwiękiem nocnej ciszy i świergotem ptaków za dnia.
Mój żal w wilczej jest pieśni o poranku
Moje uniesienie zaś w zadumie wschodzącego słońca
Możesz podążać za mym wołaniem przez wieczność
Nigdy jednak nie będzie skierowane ono w ciebie.
Moje łzy są dla Wód.
Me oczy dla Gwiazd.
Moja dusza zaś dla Lasu.
Ty słyszysz mój głos
Czujesz mą obecność
Ty widzisz moją drogę
Dotykasz mej duszy
Pośród drzew i rzek pozostanę
Moje imię spoczywać będzie w twym oddechu,
Lecz może nigdy nie uciec ono w Słowa
Na zawsze świadome mej nieskończonej egzystencji.

TERRA Galaktyczna Kawiarenka
http://wolnaplaneta.pl/terra

Skomentuj

AN KANA TE – LITTLE GRANDMOTHER – Kiesha Crowther

