Plazmowe UFO wyświetla obrazy jak telewizja – CH

 

Opublikowano 29 GRU 2012

I początkowo szukałem gwiazdy Syrius, dopóki nie przeniosłem się na niebie.
Nagrałem To z „UFO” i przy podejmowaniu ściślejszej kontroli, otrzymałem dość niespodziankę.
 Zwolniłem film klatka po klatce, w dół i od razu byłem zdumiony wszystkich zdjęć.
Różne, czasami 04/03 różne twarze lub zwierzęta w 1.
 Uważam to za bardzo niewiarygodne.
źródło:kochanezdrowie.pl

Skomentuj

AN KANA TE – LITTLE GRANDMOTHER – Kiesha Crowther

