Jesteśmy wszyscy tacy sami

67428_403893409696651_79379384_n

 

Od dwóch tygodni podczas rozmów z osobą, która ma codzienny kontakt z istotami, które nazywamy “archaniołami”, dostaję odpowiedzi na swoje pytania, lub spontanicznie w trakcie takiej rozmowy na rozmaite tematy przychodzą od nich informacje. Po kilku takich “sesjach” uznałam, że być może należy część z tych informacji przekazać innym, skoro tak się wygodnie składa, że jest komu i gdzie…;) Czasami jestem w stanie zanotować fragmenty, czasami pamięć rejestruje cały wywód lub główne jego punkty. Można to uznać za streszczenia z klasycznie pojmowanych przekazów, ale że zawsze mogę o coś dopytać i doprecyzować te informacje, mają one w istocie podobną jakość. Zapraszam więc na serię wiadomości “od braci i sióstr” :D :D :D a zaczynam od informacji, które mnie najbardziej poruszyły i pozwoliły przekonanie “jestem boską istotą” w bardzo odczuwalny sposób sprowadzić z umysłu do serca i poczuć tę PEWNOŚĆ przez dłuższy czas…

W trakcie przekazywania tych informacji wielokrotnie słyszałam, że “archaniołowie” mówią “jesteśmy tacy sami jak wy”. Zaczęłam więc pytać o różne poziomy, na których istnieją istoty, i czy nie jest tak, że jacyś ludzie są inkarnacjami jakiegoś archanioła, i inni innego. Ostatecznie dowiedziałam się czegoś takiego: WSZYSCY  mamy dokładnie taką samą świadomość, i WSZYSTKIE jej właściwości mamy takie same. Jesteśmy Źródłem, więc mamy wszystkie jego właściwości. To jest jak hologram: każda najmniejsza nawet jego cząstka przedstawia sobą ten sam obraz. Pojawił mi się obraz kryształu o wielu różnobarwnych ściankach i wizja, że każde z nas jest takim kryształem, są one dokładnie takie same, wszystkie mają do dyspozycji wszystkie ścianki czy kolory na raz. Usłyszałam, że owszem, można myśleć, że świadomość “archanioła” jest większa – ale nie jest “wyższa”, nic takiego nie istnieje. Na swym planie oni wszyscy stanowią całość, jedność. Michał nie jest odrębny od Gabrieli, Uriela czy Rafała. Po prostu w zależności od sytuacji dana właściwość, jaką reprezentują te imiona, zostaje wykorzystana. Jeśli chcielibyśmy widzieć ich jako odrębnych, powinniśmy mieć świadomość, że od KAŻDEGO z nich można dostać wszystko to samo, co od innych “archaniołów”, gdyż dysponują oni tymi samymi właściwościami. Pojawił mi się obraz tego kryształu – kryształ przedstawiający ich i nas samych był dokładnie taki sam. Można było go sobie wyobrażać jako mniejszy, ale nie miało to wpływu na jego wygląd – wszystkie właściwości były dokładnie TE SAME. powiedzieli: “W każdej chwili macie je WSZYSTKIE do dyspozycji. Dusza wybiera daną ścieżkę życia, przez co pewne z tych właściwości są widoczne, a inne mniej, ale W KAŻDYM MOMENCIE jesteście w stanie użyć ich wszystkich. Te wszystkie ‘kontrakty dusz’ jak to nazywacie, możecie zmienić w jednej chwili, to jest kwestia waszej decyzji. Możecie być w jednej inkarnacji wszystkim: nauczycielką, lekarzem, szewcem, pilotem, nie jest tak, że ktoś inny ma te zdolności i właściwości, a wy nie. Macie dokładnie wszystko to samo. Gdy uznajecie, że jakiś człowiek jest ‘inkarnacją’ jakiegoś boskiego aspektu czy np. wcieleniem Michała czy Rafała, oznacza to jedynie to, że dany aspekt w danym wcieleniu został specjalnie wybrany i podkreślony. Zawsze macie je wszystkie do dyspozycji. Ale wasza ludzka świadomość zakrywa większość tych aspektów ‘przesłonami’ i uznaje, że ma do dyspozycji tylko kilka z nich. Tak nie jest. Jesteście CAŁOŚCIĄ, jesteście Źródłem. Gdy ludzkość to zrozumie, gdy pojmie swoją moc, będzie chciała tworzyć. Ale co chcecie stworzyć? Wy tego nie wiecie… Na razie nie przyznajecie się do tej mocy.” W tym momencie poczułam w sercu, że rzeczywiście MOGĘ WSZYSTKO, że mam dostęp do dokładnie WSZYSTKICH MOŻLIWOŚCI. Ten stan po ok. dwóch godzinach przybladł, ale od tamtej pory to poczucie pojawia się w moim sercu regularnie, po prostu przyzwyczajam się na co dzień do tej świadomości. Boskość, która wydawała się być gdzieś tam “w niebie”, daleko, naprawdę jest tu i teraz, w nas samych, zawsze. Cdn :D

 

źródło:http://krystal28.wordpress.com/

Skomentuj

AN KANA TE – LITTLE GRANDMOTHER – Kiesha Crowther

